Croatia Records
Banner
LoveNaslovnicaCroatia recordsO namaCroatia recordsShopCroatia recordsIzdanjaCroatia recordsCroatia records klubCroatia recordsArhiva vijestiCroatia recordsKontaktCroatia records

IVAN PIKO STANČIĆ

Izvođači
Žanrovi
Etikete
Vrste izdanjaVrste izdanja
EdicijaEdicije
S ponosom predstavljamo
MIŠO KOVAČ
ARSEN DEDIĆ
JOSIPA LISAC
THOMPSON
CRVENA JABUKA
BIJELO DUGME
PARNI VALJAK
OPĆA OPASNOST
DRAŽEN ZEČIĆ
GORAN BARE & MAJKE
JELENA ROZGA
NOVI FOSILI
MLADEN GRDOVIĆ
ŽELJKO BEBEK
DINO MERLIN
MATIJA DEDIĆ
TEŠKA INDUSTRIJA
TONČI & MADRE BADESSA BAND
RADE ŠERBEDŽIJA
JACQUES HOUDEK
MIA
LANA JURČEVIĆ
COLONIA
DJEČACI
DIVLJE JAGODE
SREBRNA KRILA
MEJAŠI
FLYER
ADASTRA
BUĐENJE
ANTE CASH
LETEĆI ODRED
MAJA ŠUPUT
BANG BANG
ANTONELA DOKO
VLATKO STEFANOVSKI
ELVIS STANIĆ
M.O.R.T.
MARKIZ
MATE BULIĆ
BOSUTSKI BEĆARI
MIROSLAV TADIĆ

Odrastajuci u dinamicnim i boemskim uvjetima života obitelji gdje je bilo radnika, a poglavito i umjetnika (otac i majka slikari, ujak kompozitor, aranžer i producent…) rano se prihvaca “posla” slikajuci po svemu od zida do toalet papira, a ubrzo su stradale djedova violina i tatina gitara.“Svirajuci” kuhacama po posudama raznih dimenzija skužio je bubnjeve.


       S dvanaest godina kružeci po zagrebackim podrumima i tavanima gdje se sviralo i probijao led rockerskog pocetka svira i vježba s mnogim bandovima. Uci gitaru i udaraljke u glazbenoj školi, ali znanje brusi svirajuci rock s grupoma UFO i Ab ovo. Na Trešnjevci u centru s Heart of Soul svira što ime govori, a u Novom Zagrebu s grupom WooDoo tzv. Progress rock. Heart of Soul svira u Jevrejskoj opcini odakle ih izbacuju zbog demoliranja kalijeve peci i stolica u dvorani.

      Tog ljeta igrom sretnog slucaja Piko uskace na mjesto bubnjara grupe Atlantic iz Splita te svirajuci nepoznat repertoar “prima vista” uspješno pece zanat i kao 15-godišnjak pocinje profesionalni odnos s glazbom. U Zagrebu s Matom Došenom i Zoranom Šilovicem (kasnije clan Kugla Glumišta) osniva grupu “3 koji žive od muzike i sendvica u 10 h ujutro” koja svira iskljucivo svoju glazbu, a nažalost snimaka osim na kasetofonu nije ostalo. U škvadri se pojavljuje veliki autoritet Harma Hrvoje Marjanovic od kojeg decki puno uce i provodi pozitivni glazbeni teror, uvodeci metronom i štimalicu na probe.

      U jesen ’70 grupa Ab ovo ( Nenad Zubak, Husein Hasanefendic, Tihomir Varga, Branko Vukmanovic i Piko) svirajuci dobro na takmicenju mladih bandova u kinu Cesarec (danas teatar Exit) pobjeduju, a prisutni Vladimir Mihaljek, Drago Mlinarec i Djorde Novkovic ubacuju mlade snage u Grupu 220, kultnu jugoslavensku rock atrakciju.

Hus, Zubak i Piko ostvaruju svoj djecacki san. Vec iste zime ’71 nakon velike turneje od danas nepojmljivih 100 dana u kontinuitetu, ulaze u studio i snimaju album s novim pjesmama Drage Mlinarca. U prekidu snimanja nakon turneje sa grupom Status Quo po Jugoslaviji manager Robert Young iznenaden njihovom svirkom poziva ih da se pridruže kao support na europskoj turneji. Mlinarcevom odlukom propuštaju veliku priliku. Vracaju se u studio gdje totalno zagrizli u svirku i aranžmane zaboravljaju na realnost i predlažu Mlinarcu da ih napusti!! “jer su i bez njega dovoljno dobri”. Svaki komentar te ludosti je suvišan.


       Drago s uspjehom objavljuje album “A ti se ne daj!” kao solo projekt. Piko ostaje njegovim suradnikom te svira koncerte s grupom Drago Mlinarec i prijatelji i snima albume “Pjesme s planine” ’72 i “Rodenje” ’    

       '74 s Grupom 220 radi intezivno svirajuci u triu. Izdaju single “Kiši i malo je hladno” koji dobro prolazi i vrti se na radio stanicama. ’73 Piko zove svog frenda s Borongaja Juru Padena da im se pridruži. U toj postavi Grupa 220 u Ljubljani snima album “Slike”. Piko je nezadovoljan jer prve producentske vizije, koje ga sve više okupiraju, ne interesiraju decke iz banda. Album izlazi ’75 i band odlazi na turneju. Na “Boom festivalu” ’75 upoznaju Akija Rahimovskog.

       Oduševljeni njegovim stage “actom” i glasom zovu ga u Zagreb da se pridruži Grupi 220. Odmah odlaze na koncerte kombinirajuci njegov i svoj repertoar. Na poziv BG Televizije snimaju single “Djevojka sa sela” - pod imenom Grupa 220.

      Ubrzo dolazi do raspada i stvara se Parni valjak.

U to vrijeme Piko svira u Super session grupi s Vedranom Božicem, vodecim jugoslavenskim giaristom koji ga uz Dadu Topica i Chrissa Nicholsa zove u grupu Time, band s najvišim svirackim reitingom u državi. Priznanje koje godi. Odlaze u Njemacku gdje participirajuci u stvaranju albuma Piko saznje dosta novog o produkciji i standardu snimanja u okruženju velicina kao grupe Rainbow i glazbenika Donne Summer koji snimaju u susjednom Ariola studiu. Odlaze na razvikanu promotivnu turneju albuma “Život u cizmama sa visokom petom” te sudjeluju na još 2 dvostruka live albuma (“Pop parada” i “Live in studio M”) u Novom Sadu s Parnim Valjkom, Smakom i Korni Grupom sve do kasne jeseni ’77 kad se nakon koncerta u sarajevskoj Skenderiji grupa razilazi.


      ’78 igra ulogu zagrebackog studenta Zlatka u filmu Kreše Golika “Ljubica”. Za tu je ulogu nagraden na festivalu glumackih ostvarenja u Nišu ’79. U to vrijeme upoznaje Juru Stublica. Intezivno se druže, razgovaraju o umjetnosti i rocku. Staro društvo Hus, Aki i Paden zovu ga u Parni Valjak, a manager Milan Škrnjug skuplja ga ispred Zvecke i vodi izravno na koncert u Ljubljanu bez probe, a potom na turneju po Bosni. Srecom sve prolazi dobro i ubrzo snimaju single “Od motela do motela”, odlaze na turneju po Istri i Sloveniji, medutim Aki mora u vojsku i dolazi prekid.

      Nošen jakim strujanjima Novog vala sa zapada, Piko pocinje suradnju sa Zvecka - frendom Jajom Hourom s kojim kuje plan o “razvaljivanju scene”. Obojica željni dokazivanja intezivno rade i slažu pjesme za prvi LP Prljavog Kazališta.

Proljece ’79 Piko svira prve session svirke s Filmom, a na rock festivalu Štuk - Ljubljana kao nepoznata grupa postižu veliki uspjeh. U studiju Janka Mlinarica - Trulog Piko producira prvi single Filma “Kad si mlad” i “Zajedno”. Album Prljavaca izlazi i ne ruši baš scenu, ali ostavlja jak dojam - stvari se bitno mijenjaju. U to vrijeme Parni Valjak se ponovo pokrece, a u band dolazi i Zoran Cvetkovic iz Prljavog Kazališta. Priprema se album “Gradske price”, a Piko i Zok prenose dio osjecanja novih strujanja na decke. LP postiže veliki uspjeh u “novovalnom tonu” uz hit “Stranica dnevnika” i punk “Ulicne tuce” otvaraju se vrata za Europu. Ponovo u Milanu.


      Za CBS pod imenom Steam Roller snimaju englesku verziju albuma “City Kids”, a pilot singlovi izlaze u Italiji, Španjolskoj, Francuskoj… Dok se ceka cudo grupa svira turneju po jugoslavenskim gradovima.


       Piko odlazi u Pariz gdje upisuje postdiplomski studij crtanja na Ecole Superieure Nationale des Beaux-Arts. Intezivno suraduje s umjetnicima i glazbenicima iz svijeta, medutim obveze prema Parnom Valjku i Prljavom Kazalištu nastavlja punim intezitetom. Ubrzo CBS organizira promociju albuma i koncert u svjetski poznatoj diskoteci “Odiseja 2000” u Milanu. Nakon velikih išcekivanja stvari ipak nisu tako blistave. Zok osniva grupu Parlament, a Piko se vraca u Film gdje s Mladenom Juricicem, Marinom Pelaicem i Kuzmom Novoselicem rade glazbu u okviru predstave Kugla Glumišta na Dubrovackim ljetnim igrama. Šokantna i kvalitetna grupa mladih zg-kazalištaraca odnosi Orlanda i šokira ucmalu javnost.


      U ljeto ’80 nakon dugotrajnih priprema Houra i Stancic završavaju pjesme i aranžmane te grupa odlazi u Milano gdje nastaje “Crno bijeli Svijet” Prljavog Kazališta, najinovativniji a kasnije i najtiražniji album domaceg Novoga vala.


      Hitovi se nižu i album ruši sve pred sobom. Plan je uspio, a Piko je prema glasanju lista Džuboks u jakoj konkurenciji Bregovica, Varge, Kovaca, Habica i Stefanovskog proglašen najboljim producentom u Jugoslaviji. Odlazi ponovo u Paris i Amsterdam gdje s Goranom Bregovicem provodi dane proucavajuci rad u studijima i na koncertima.
U Zagrebu stvari stoje odlicno.


      Film voden Pikovom energijom i producenskim zahvatima sreduje repertoar i aranžmane te odlaze na prve prave svirke. Nakon uspjeha u Novom Sadu i Beogradu radi se zagrebacki koncert gdje nastaje legendarni LP “Live in Kulušic”. Dio snimljenog materijala na cudan nacin nestaje preko noci te LP postaje Mini LP. Ništa ne smeta. Zg, Bg, cijela zemlja je u euforiji. Ide se do daske! Prljavo Kazalište, Azra, Film - zemlja pleše. Ljeto donosi vrhunac euforije na prepunim koncertima. Zajedništvo publike i banda je potpuno.


      U Dubrovniku od gužve na koncertu Filma raspadaju se stakla na objektima centra Babin Kuk, a u Beogradu je 10 000 ljudi na košarkaškom stadionu Crvene Zvezde.


      Ljetna turneja Filma s Idolima uspjeva okrenuti najširi krug publike Novom valu. Paralelno nizaju se produkcije i Piko radi albume Aerodroma, Elektricnog Orgazma, Idola, single Xenije, pomaže prijatelju Bregovicu da svoj živi LP Bijelog dugmeta u Kulušicu približi novim trendovskim oblicima te ga miksaju zajedno u Zagrebu.
U jesen ’81 Piko ponovo odlazi u Paris i nudi Film za francusko tržište. Zanimanje postoji, ali stvari ostaju nerješene zbog nedostatka francuskih ili engleskih snimaka. U Zagrebu sudjeluje u postavljanju projekta “Kulušic Dance rock session” te u okviru grupa Telephone Blues Band i Call 66 s Vedranom Božicem, Brankom Bogunovicem, Nevenom Mijacem i Tomislavom Krkacem svira i producira live LP “Loccking Back”.


      '82 Film snima novi album “Zona sumraka”. U ozracju laganog odumiranja euforije, odlicnim tekstovima i produkcijom, Film osvjetljava drugu stranu urbanog života.
Album izlazi, publika je u nedoumici, ali turneja uspjeva i u svibnju Film svira na Internacionalnom rock festivalu u Lienzu. ’83 Piko svira i producira LP “Les Chansons Populairs” s Elektricnim orgazmom koji prolazi i na poljskom tržištu. U jesen pod snažnim utjecajem N.Y. undergrounda Piko i Srdan Gojkovic Gile snimju album “WooDoo za pocetnike” pod imenom Hijene. Nezadovoljni tretmanom u studiju prekidaju suradnju s Jugotonom, a u Beogradu ih tjeraju da mijenjaju aranžmane pa odlucuju zamrznuti projekt, a snimke koje su ostale kruže samo kao rariteti po tulumima.

Interesantno, ali vecina tih pjesama postaju osnov za najkomercijalni LP “Distorzija” kojim El. orgazam ’85 probija srebrnu tiražu. Film odlazi u Švedsku gdje produkciju preuzima Tihomir Varga Tinie. Piko samo svira i destruira uporno mijenjajuci ritmove i svirajuci u studiu gitaru. Prolaze mjeseci rada i nerada. Skijanje, tulumi, šetnje do Danske ili Norveške, sve je važnije od ploce.



     Ipak u jesen izlaze “Sva cuda svijeta”, A Jura, Piko i Kuzma uz pomoc novih clanova Rocky Robya i Zulie Ambrossa sviraju vrlo uspješnu promotivnu turneju po prepunim dvoranama bivših jugoslavenskih republika. U ljeto ’84 Piko napušta Film, pokušava snimati nešto za sebe, svira i snima s underground grupom Kowalski, a u sijecnju ’85 Vlada Divjan ga zove u posljednju postavu Idola. Snimaju album “6 dana juna” i glazbu za istoimeni film.




      Te zime ispunjava obecanje Davoru Gopcu koji ga godinama zove za suradnju. Zatvaraju se u garažu u Sigetu i rade dvije odlicne snimke za Radio Zagreb “Zauvijek” i “Iste stvari”. U Jugotonu Psihomodo pop je odbijen, a Piko i Gobac frustrirani nepravdom ucvršcuju tandem.


      ’83 - ’86 Stancic radi scenografiju za nekoliko TV drama, a ’85 kao asistent Dinke Jericevic na filmu “Za srecu je potrebno troje” Rajka Grlica te dobivaju Zlatnu Arenu za scenografiju. Piko i Houra pocinju rad na novom albumu “Zlatne godine”. Nakon 7 godina stvari stoje drugacije i radi se teže nego na pocetku. Ipak nakon doslovce 4 godišnja doba i nevjerojatnih 500 sati konstruiranja i snimanja izlazi album i single “Ne zovi mama, doktora” mega hit na jugoslavenskoj sceni. Sarajevski Diskoton nudi otkup vec objavljenog LP-a za Jugoton.


      U Zagrebu El. Orgazam snima live album “Braco & sestre”, a Piko producira taj album koji nastavlja komercijalni uspjeh Distorzije.
U listopadu ’85 sa starim kompanjonima iz Filma Maxom i Baracudom pocnije rad na projektu Le Cinema.


Beskompromisno svirajuci - igrajuci se omiljenim repertoarom punka i svjetskog Novog Vala pune Kulušic svaki drugi tjedan, a turneje s gostima (Dražen Vrdoljak, Massimo, Drago Mlinarec, Mira Furlan, Vlatko Stefanovski, Srdan Dedic, Vesela Televizija, Davor Gobac / Milan Blenton, Vlada Divjan) donose im status glavne zagrebacke atrakcije reinkarnirajuci novovalnu euforiju, nadvisuju vlastite planove svirajuci gotovo 200 koncerata u svim republikama. Piko i Dražen Šolc svirajuci zajedno - “unisono” sve dionice bubnjeva unose posebni ritmicki naboj i novost na našoj glazbenoj sceni.


      ’89 izdaju live LP “Rocking at the party”. Sa Gopcem i Psihomodo popom krece u rad na albumu “Godina zmaja” u ljeto ’87.
Radi se temeljito i redovito svaki dan, stvar po stvar na elektricnim i “suhim” probama. Piko ovaj rad shvaca kao dvostruki izazov želeci još jedan uspjeh za sebe kao producenta, a pogotovo zato što je grupa na neki nacin oznacena kao vjecna nada i bezizlazni slucaj. Obavezuje se nezainteresiranom Jugotonu da ce odgovarati za eventualni neuspjeh. Gobac i decki takoder motivirani ulažu sve i uspjeh nije izostao. Piko preuzima kompletnu audiovizuelnu produkciju, svira na plocama, radi omote, plakate, planira turneje, TV nastupe, zajedno planiraju svaku akciju. Psihomodo pop namece novi design rocka u Jugoslaviji. Band osvaja sve top liste pjesmom “Ja volim samo sebe”. Nakon uspjeha i osvajanja prvog mjesta na “Grote Prijs Van Neetherland” u Amsterdamu pojavljuju se u više navrata u regularnim programima MTV postaje gdje ih D.J. Marcel Vanthilt promovira u vrhunsku atrakciju. Izdaju engleski single “I’ m in love with Gobac”, a Piko od snimaka iz Nizozemskih klubova radi album “Live in Amsterdam”.


      U sijecnju ’90 odlaze u turneju po SSSR-u na 180 koncerata. Piko se iz Kijeva vraca u Zagreb, zatvara kod Trulog u studio i završava zapoceti LP “Sexy magazin”, novu stepenicu uspjeha Psihomodo popa. Album izlazi na jednom od prvih domacih CD-a s posebnim remasteringom.
Nižu se koncerti, još jedna turneja po Nizozemskoj, a na velikom koncertu ZG Rock forces u Pikovoj produkciji (Parni Valjak, Prljavo Kazalište, Film, Psihomodo pop) band podržan publikom u velikom stilu ulazi u “prvu ligu etabliranih rock atrakcija”.


      ’90 godine od izabranih materijala i video spotova izdaju video kasetu “Briljant video Pop”. Još ’89 Piko piše glazbu za TV film “Mjesec u djevici” Snježane Disic, a godinu kasnije konacno završava prvi solo album “Bubnjevi na suncu” kojim otvara mogucnost svog slobodnog izražavanja izvan rock grupa i standarnih šablona.


’90 Stancic kao urednik - producent, uz glavnog i odgovornog urednika Jugotona Siniše Škarice zacetnika ideje, inicira i pokrece redakciju pod danas priznatim imenom “Perfect Music” (podetiketa Croatia Recordsa). Prvim radovima “Beat na moru” - originalne snimke ’63 - ’75 i “Rock na moru” - originalne snimke ’79 - ’89 te “Bijele Strijele” - originalne snimke, u suradnji sa Draženom Vrdoljakom otvara dotad zapostavljenu, bogatu fonoteku postavljajuci na pravo mjesto stvari koje su zadužile hrvatsku rock glazbu. ’91 godine dovodi u Croatia Records tada gotovo anonimnog pjevaca grupe “8. Putnik” Zlatana Stipišica i objavljuje njegov prvi samostalni projekt LP “ Gibboni”.


      Pikov prvi solo album, (Bubnjevi na suncu) je prihvacen, ali pocinje rat i stvari se naglo mijenjaju. S gitaristom Sašom Novakom Radulovicem osniva ratni duo pod pseudonimima Novak & Kopola. Pišu pjesme snažno inspirirani dnevnim dogadanjima u Hrvatskoj te objavljuju album pod nazivom “Rock akademija” smatrajuci da su tek u ratnim uvjetima položili najviši rock ispit. Single s Pikovom instrumentalnom obradom “Hrvatina” i “Bang-bang Vukowar” posebnim kanalima poslan je preko noci na radio postaje uz bojišnicu, a Hrvatine postaju simbol tog vremena.


     Akcijom kojoj daje ime “Rock Za Hrvatsku” Piko okuplja sve R&R snage u Hrvatskoj koje odgovaraju na agresiju. Ubrzo se ukljucuju i Funky glazbenici i stvar doživljava 3 LP/3MC, jedan best of CD izdanja koja postižu visoku tiražu i donose cist novac u Fond “Kralj Zvonimir”.
Sa Psihomodo popom Piko producira “Maxi single za Gardiste” - “Hrvatska mora pobijediti” i “Pobjeda”. U okviru Croatian Music Aida Novak & Kopola, Psihomodo pop i Le Cinema obilaze domovinu svirajuci na rubnim podrucjima oko bojišnice gdje je potpora bila nužna.
Akcije se šire na humanitarne koncerte u dijaspori (Italija, Njemacka, Švedska, Kanada).


      ’92 s danas pokojnima Tomislavom Ivcicem i Mustafom Ismailovskim - Mucom te Borisom Novkovicem, Vladimirom Kocišem - Zecom, Vladom, Silvestrom Dragojem - Šomijem, Kalemberom, Jurom Popovicem i nekolicinom entuzijasta osniva “Humane Zvijezde Hrvatske” neprofitabilnu humanitarnu udrugu koja devedesetih godina ostvaruje brojne humanitarne utakmice, akcije i donacije poglavito djeci poginulih dragovoljaca domovinskog rata i djecjim ustanovama i bolnicama.
’93 Psihomodo pop snima album “Tko je ubio Mickey Mousea?” koji uspijeva formulom rock za djecu od 7 do 77 godina.
’93 objavljuje CD “Power pop ’79 - ’92 ” s odabirom producenskih i aranžerskih radova.


      CD vrvi uspješnicama i doživljava prošireno reizdanje ’97.
Orfej izdaje novo izdanje Pikovog albuma “Bubnjevi na suncu” koji je za rata bio zamrznut. U okruženju agresivnog play back dance pokreta rock prakticki ostaje samo na klupskoj sceni. Piko intezivno svira sa grupom La Video (Barracuda, Sale, Piko i mlada glumica Mirta Zecevic kao solo vokal)  

’94 nagraden je za graficki design albuma “Ljubavne price” NTVV Hrvatska diskografija nagradom PORIN.
Nakon šest godina intezivnog djelovanja zasiceni suradnje Piko i Psihomodo pop se razilaze.
’95 sa Draženom Vrdoljakom zapocinje rad na antologiji Novog Vala za etiketu Perfekt music. Po izlasku CD-a “Benzina” Piko svira s Massimom promotivnu turneju


    Boravi u studiu i radi s nepoznatim punk grupama Trauma, Motor City Bar, a sa starim prijateljima Dubravkom Vorihom i Zlatanom Došlicem svira prvi Vorihov solo album “Crno i bijelo”. Nakon dvogodišnjeg studijskog rada Piko završava svoj drugi CD “Peaceful World”. Miroljubivi svijet prima komplimente kritike.



     ’97 ga objavljuje Memphis, a godinu dana kasnije izlazi za Croatia Records. Svjestan ogranicenosti i profila naše scene pokušava na stranom tržištu, ali osim minimalnih otkupa ozbiljnijih pomaka nema.


      S Vorihom, Padenom i Boicem snima album “Alkatraz” Alke Vuice koji novim pristupom odbacuje jeftinu, programiranu produkciju i uvodi analognu tehniku, klasicni instrumentarij i rock aranžmane.
’98 hrvatska rock nagrada CRNI MACAK - nominiran za najboljeg instrumentalista te za najbolju glazbenu suradnju s jazz rock pjevacicom Jasnom Bilušic ( CD Piko “Peaceful World ).

      S Alanom Bjelinskim snima i producira CD Anje Šovagovic - Despot “’Ko ce mi zabranit!” album s obradama originalne hrvatske etno glazbe.
’00 s Marijanom Podgorskim i Sašom Zalepuginom - JR stvara alternativni projekt grupu Di Strojers. Snimaju album “Casna pionirska rijec” u post punk maniri i obraduju veliki hit “Golubovi” legendarnog “Mr. Morgena” Ive Robica koji im se pridružuje na snimanju albuma. Pjesma doživljava novi uspjeh nakon gotovo trideset i šest godina i nažalost biva ujedno posljednjom snimkom najuspješnijeg hrvatskog pjevaca svih vremena.


      01’ u ljeto s istog albuma Di Strojers skidaju single “Glupe” koji u vrhunski animiranom video spotu autora Ivana Solde ulazi na top liste.
U prosincu Piko radi glazbu za film "Grad što se sa svjetlom budi" o gradu Mostaru. Film ce se distribuirati na 5 svjetskih jezika u VHS i DVD formatu.

U ožujku 2002. godine na dodijeli hrvatske rock nagrade "Crni macak", Piko dobiva nagradu "Stari macak" za životno djelo.


      U svibnju iste godine Piko objavljuje CD single "Zabriskie point/ groovin" (U suncano podne). Slijedi radijska promocija tijekom lipnja, a na festivalu "Hit proljeca" u Zadru, glasovanjem slušatelja hrvatskih radio postaja "Groovin'" zauzima visoke pozicije.


       Predstavljamo Vam najnovijivi CD "Putovanje starog macka" s orginalnim snimkama mnogobrojnih Pikovih svirackih i producentskih uradaka u razdoblju od 1972-2002. (Parni valjak; Film, Ksenija, Bijelo dugme, Steam roller, Time, Idoli, Prljavo kazalište, Belan& ?avoli, Zvijezde, Psihomodo pop, Ivo Robic & Distrojers, Elektricni orgazam, Grupa 220, Bare i Le Cinema....)

… “& THE BEAT GOES ON!”


Službene stranice:
www.stancic-piko.com

Vezane vijesti

Pretraga


Izdanja istog izvođača

IVAN PIKO STANČIĆ


PEACEFUL WORLD , 1998


Pošaljite upit izvođaču
Vaš
e-mail:
Vaše
pitanje:

© Croatia Records 2005 - 2018. All Rights Reserved