Croatia Records
Banner
LoveNaslovnicaCroatia recordsO namaCroatia recordsShopCroatia recordsIzdanjaCroatia recordsCroatia records klubCroatia recordsArhiva vijestiCroatia recordsKontaktCroatia records
Izvođači
Žanrovi
Etikete
Vrste izdanjaVrste izdanja
EdicijaEdicije
S ponosom predstavljamo
MIŠO KOVAČ
ARSEN DEDIĆ
JOSIPA LISAC
THOMPSON
CRVENA JABUKA
BIJELO DUGME
PARNI VALJAK
OPĆA OPASNOST
DRAŽEN ZEČIĆ
GORAN BARE & MAJKE
JELENA ROZGA
NOVI FOSILI
MLADEN GRDOVIĆ
ŽELJKO BEBEK
DINO MERLIN
MATIJA DEDIĆ
TEŠKA INDUSTRIJA
TONČI & MADRE BADESSA BAND
RADE ŠERBEDŽIJA
JACQUES HOUDEK
MIA
LANA JURČEVIĆ
DJEČACI
DIVLJE JAGODE
SREBRNA KRILA
MEJAŠI
FLYER
ADASTRA
BUĐENJE
ANTE CASH
LETEĆI ODRED
MAJA ŠUPUT
BANG BANG
ANTONELA DOKO
VLATKO STEFANOVSKI
ELVIS STANIĆ
M.O.R.T.
MARKIZ
MATE BULIĆ
BOSUTSKI BEĆARI
MIROSLAV TADIĆ
THE PLATINUM COLLECTION DORIS DRAGOVIĆ, Intervju
01.09.2007 THE PLATINUM COLLECTION DORIS DRAGOVIĆ, Intervju
Mnogi Vaši obožavatelji, ali i hrvatska javnost koja prati zbivanja na domaćoj glazbenoj sceni, posljednjih se godina pitaju što se događa sa Doris Dragović, gdje je, da li još uvijek pjeva. Već Vas duže vrijeme nema u medijima, na festivalskim pozornicama, a Vaš posljednji glazbeni uradak izašao je prije pet godina?
“Istina je da sam se na neki način povukla iz javnog života. Znate, čovjek u određenom trenutku osjeti potrebu za samozatajnošću, ima potrebu da neke stvari proživljava unutar sebe i da to škrto ne dijeli nigdje i ni sa kim. Mislim da je u određenom trenutku svakog života, pa tako i moga, dobro i mudro da se čovjek negdje sakrije, da bude sam sa sobom. Nakon više od 25 godina koliko sam u ovom glazbenom svijetu, kada sam konstantno nešto stvarala, snimala, pjevala na raznim festivalima, održala brojne koncerte, mislim da je dobro da se čovjek malo povuče i da nakon dugo vremena sam uživa u sebi. Ne mora uvijek sve biti predočeno javnosti da bi neki umjetnik postojao i opstao. Jednom je Gibonni rekao jednu sjajnu stvar “ovo što mi radimo nije posao, nego poziv”, prema tome čovjek koji ima takav poziv ne može samo tako odustati od svega. Tako je i kod mene, ja niti u jednom trenutku nisam niti pomislila da bih odustala od pjevanja, jer kada se baviš ovim poslom ne možeš otići samo tako, reći da ti je dosta svega i da zatvaraš to poglavlje svog života. Vjerujem da ima ljudi koji su došli do tog momenta kada su sami sebi govorili ‘sad je dosta, sada ću ovo završiti’, međutim, to ne ide tako. Samo jedan novi ton dovoljan je da u tebi izazove rezonancu i da te vrati u ono stvaralaštvo u kojem jesi, u kojem si začet i u kojem si očito i rođen”, ističe Doris Dragović.

Kako ste zadovoljni izborom pjesama Vaše Platinaste kolekcije?
“Ja sam osobno sudjelovala u izboru pjesama i moram reći da smo imali problem kojih 40 pjesama uvrstiti na kompilaciju. To me je na neki način iznenadilo, jer obično imate nekih 20-tak pjesama koje pjevate na koncertima i koje uvijek izabireš. Kada smo krenuli u ovaj projekt i izvukli sve moje albume, onda sam u stvari uvidjela kako tih pjesama ima puno više i to me razveselilo. I tu sam došla u problem kako sve to stisnuti u 40 pjesama. U svakom slučaju ova kompilacija je nešto što sam oduvijek željela, nešto što svaki izvođač poželi na početku svoje karijere. Uvijek su me pitali što bih ja voljela ostvariti u budućnosti i jedna rečenica mi se uvijek vrtila po glavi i na neki se način nametala, a to je da kada već radim ovaj posao, željela bih da kada se osvrnem imam što vidjeti iza sebe, da ima nešto što će ostati iza mene. To mi se sada dogodilo”.

Više od 25 godina ste na glazbenoj sceni, imate li neko razdoblje u karijeri koje posebno pamtite ili koje Vam je iz nekog razloga bilo najdraže?
“Jednom je Goran Bregović rekao jednu krasnu rečenicu, kada su ga pitali da li ima nešto što bi u karijeri još želio ostvariti. Rekao je ‘meni se dogodilo i više nego što sam predvidio”. Tako i ja razmišljam. Jer ako jednu ploču prodate u 1000 primjeraka već je to više nego što ste predvidjeli. Ljudi u karijeri obično imaju neki trenutak kada dođu do tog vrhunca u karijeri, tog najvišeg špica, da tako kažem, i oko tog vrha se to divno predivo karijere dalje gradi, raščlanjuje, dograđuje i usavršava. Ja sam na neki način imala tu sreću da sam nekoliko puta dotaknula taj vrh. Prvi puta kroz grupu More, zatim kroz početak moje solističke karijere gdje sam odmah na početku ostvarila briljantan rezultat u državi plasmanom na Euroviziju s pjesmom “Željo moja”, zatim tu ubrajam i pjesmu “Baklje ivanjske” koju sam otpjevala u duetu sa Mladenom Bodalecom. Onda se dogodila krajem devedesetih “Marija Magdalena”, pa nekoliko predivnih solističkih koncerata koji su obilježili moju dvadesetogodišnjicu bavljenja glazbom. Zaista, ne znam što konkretno izdvojiti. Možda bi tu ubrojila i ovo što sam nedavno napravila pomalo samozatajno, a to je nešto što nisam nikada prije napravila. To je moj korak u ozbiljnu glazbu, u mjuzikl, operetu “Crna kraljica”, autora Ivice Krajača i Zlatka Tanodija, gdje sam pripremala ulogu Katarine Kosače, posljednje bosanske kraljice. To mi je na neki način pobjeda nad samom sobom, jer nikada prije nisam ulazila u ta područja. Uvijek kada pobijediš sam sebe i kada sam sebe uspiješ iznenaditi nekakvim novim postignućem, uvijek je to najblistaviji trenutak u kariijeri”.

Da li biste svoju glazbenu karijeru, na neki način, mogli podijeliti na dva perioda, onaj kada ste radili sa Zrinkom Tutićem i onaj kada ste se okrenuli suradnji sa Vjekoslavom i Tončijem Huljićem?
“Prije pet, šest godina sam tako razmišljala, ali danas definitivno ne. Karijeru možemo podijeliti kronološki, jer ona je u stvari jedan kontinuitet nečijeg traženja samog sebe, svog izričaja, razvoja, otkrivanja samog sebe, svojih postignuća. Uvijek je jedno služilo drugome, jer uvijek se ovo drugo nadograđivalo na ono prethodno”.

Kako vidite glazbenu scenu Hrvatske danas?
“Prvo se postavlja pitanje: što je to estrada, uopće? Estrada bi trebala biti jedno mjesto gdje se bavite glazbom, snimate ju, izvodite, trebala bi davati izvođaču neku radost zbog posla koji radiš jer za to imaš nekakav dar. Čini mi se da se posljednjih godina estrada pretvorila u sve, samo ne u to što sam spomenula. Ja kao predstavnik starije garde pjevača na našoj sceni još uvijek vjerujem da je važno pjevati, vjerujem da je u pjevanju cijela poanta ovog našeg posla i našeg rada”.

Ima li mladih glazbenika koji Vam se dopadaju?
“Odmah ću istaknuti mladog Ivu Gamulina Giannija, s kojim sam snimila pjesmu “Molitva”, a spominjem ga kao nekoga tko se pojavio na hrvatskoj sceni kao nešto jako dobro i zanimljivo. Ja sam tip osobe koja polaže sve nade u mladost, vjerujem u mlade ljude i u njima nastojim uvijek pronaći ono najbolje.”

Kako je došlo do suradnje sa Giannijem?
“Vrlo jednostavno, nazvala me Alka Vuica koja je napisala hrvatski tekst pjesme “Molitva” i ponudila mi suradnju. Riječ je o pjesmi “The Prayer” koju u originalu pjevaju Celine Dion i Andrea Bocelli. Alka je napravila hrvatski tekst za dio koji pjeva Celine, dok Gianni pjeva drugi dio u originalu na talijanskom. Pjesma je prekrasna i ja sam počašćena što sam pjevala sa Giannijem. Mislim da se ljudima najljepše stvari u životu događaju spontano, pa se meni upravo to dogodilo s ovom pjesmom.”

Od Vašeg posljednjeg albuma prošlo je pet godina, spremate li nešto novo, neki novi materijal?
“Ne volim bilo što najavljivati dok nisam sigurna da mogu reći da imam nešto dobro. Ja uvijek nešto radim, nešto stvaram, čujem se redovito sa autorima. Pjesme mi redovito stižu, no ja uvijek nekako mudrujem oko svega toga. Već duže vrijeme imam spreman određeni materijal, sa lijepim i dobrim pjesmama i u ovom trenutku samo je pitanje odluke i moje osobne volje kada krenuti u realizaciju svega toga. Možda je to pitanje inspiracije. Sve skupa mislim da se približava trenutak da se krene u takvo nešto, ali je opet još uvijek dovoljno daleko da bi bilo za najavu”.



O izvođaču
Pretraga

Croatia Records
novi albumi
novi albumi
novi albumi
novi albumi
novi albumi
novi albumi
novi albumi
novi albumi
novi albumi
novi albumi
novi albumi
© Croatia Records 2005 - 2010. All Rights Reserved